آخرین تغییرات برنامه در نگارش ۲.۲.۱۳۹۸.۷۹

  • افزودن امکان کنترل اینکه طول میلگرد تقویت به اندازه مشخصی باشد یا به اندازه درصد معینی باشد یا به اندازه طول تیرچه باشد و استفاده از طول به دست آمده در محاسبه وزن نهایی خرپا.
  • افزودن امکان محاسبه طول، عرض و ضخامت تیرچه های کرومیت و محاسبه وزن آن براساس جرم حجمی (وزن مخصوص) آهن در تنظیمات منحصر به فرد.
  • خصوصیات فراوانی به برنامه تیرچه افزوده شد و طی آن امکان نگهداری موجودی جداگانه ای با عنوان تیرچه فراهم شد. جزئیات خصوصیات مربوط به تیرچه ها اعم از میلگردهای بالا، پائین، زیگزاگ و تقویتی به همراه نوع آنها که می تواند بتنی یا کرومیت باشد ثبت می شود. با استفاده از فی روز هر کیلو خرپا، فی روز هر متر بتن ریزی یا فی روز هر کیلو ورق امکان قیمت گذاری سریع تیرچه ها فراهم می شود. قالب های متعددی برای چاپ فاکتورهای فروش تیرچه به تنهایی یا با سایر کالاها تهیه شده است که امکان ویرایش آنها نیز فراهم است.
  • برای برنامه فروغ ویژگی مخصوصی تهیه شده است که طی آن امکان ارتباط با یک سایت فروش آنلاین اینترنتی و تنظیم سریع اطلاعات کالاهای آن سایت فراهم می شود. برای آشنایی با روند این کار به سایت راکفا مراجعه کنید.
  • افزودن ویژگی دفتر سفارشات. با داشتن این ویژگی امکان دریافت سفارش انواع کالا فراهم شده و امکان دریافت وجه از مشتری به عنوان بیعانه یا تسویه کامل فراهم می شود. فاکتور سفارشات را می توان به اشکال مختلفی چاپ کرد. امکان فراخوانی ردیف های سفارش در فاکتورهای فروش یا تولید کالاها فراهم است. گزارش کاربردی مخصوصی در بخش سفارشات تهیه شده است که مقدار مانده سفارش و جزئیات سفارش یک کالا را برحسب مقدار موجود، مقدار تولید شده از تاریخ سفارش و مقدار فروخته شده به سفارش دهنده را مشخص می کند.
  • در عملیات چاپ و در قسمت محاسبه مانده حساب نهایی مشتریان، روال کار به گونه ای تعییر کرد تا همیشه مانده حساب نهایی تا پایان فاکتور انتخابی نمایش داده شود تا اگر فاکتورها در روزهای دیگری چاپ می شوند مشکلی پیش نیاید.

یک پیام بگذارید

Your email address will not be published.